نوشته شده توسط : شرکت بازرگانی بارمان

تعریف جک تک ستونی

 
جک تک ستونی موبایل با طراحی قوی و بازوهای به راحتی قابل تنظیم است.دستگاهی است که با یک ستون بالا و پایین رونده خودرو را بالا و پایین می برد.موارد استفاده آن در کارواش و زیر شویی ، مصارف مکانیکی و تعمیرات زیر خودرو استفاده می گردد.
 

مشخصات جک تک ستونی

 
جلو: 1057 – 1983 میلی‌متر
عقب: 800 – 2122 میلی‌متر
تغذیه برق: 230 ولت/50 هرتز، 2.2 کیلو وات.
ارتفاع بالابر: 115 – 1760 میلی‌متر
زمان بلند کردن: 53 ثانیه.
آداپتورهای پشتیبانی رزوه ای: 50، 100 و 150 میلی متر
 
 
 

 
 

امکانات جک تک ستون:

 
1. نیازی به منبع تغذیه نیست، فقط باید از منبع هوا با فشار بالا 5bar-8bar استفاده کرد، وزنه های بلند کردن تا 2.5T ~ 4T (فشار ورودی بالاتر، وزنه برداری بیشتر است.
2. بدنه و سیلندر ضد خوردگی و ضد زنگ، روکش کروم، قابل استفاده در آب. دستگاه را می توان مستقیماً در زمین نصب کرد، پس ریز خاک، ضخامت 30 میلی متر روی زمین، لایه سخت شده را بدون انجام کار عایق رطوبتی انجام می دهد.
3. بیمه بافر هیدرولیک، آسانسور، بدون شوک بالابر، بدون عدم تعادل دو طرفه، در مقایسه با سایر انواع بالابر ایمن تر، خطر سقوط ناگهانی وسیله نقلیه وجود نخواهد داشت.
4. قسمت بالایی قاب پشتیبانی سیلندر را می توان 360 درجه چرخاند.
5. پس از نصب فضای طبقه را نمی گیرد، می تواند نرخ بهره برداری در واحد سطح، تعمیر و نگهداری کم و لوکس را بهبود بخشد. تعمیر و نگهداری فقط نیاز به تعویض مهر و موم دارد. بسیار ساده.
6. به ویژه برای شستشوی ماشین، به ویژه برای تمیز کردن شاسی خودرو مناسب است.
7. ارتفاع بلند کردن می تواند به بیش از 1805 میلی متر برسد.
 
 

انواع جک تک ستون

جک تک ستون(موبایلی) متحرک


این مدل از جک ها همانند جک های دو ستون با قفل کن محکم دندانه دار و پمپ هیدرولیک کار می کنند. دستگاه جک تک ستون متحرک، جهت جا به جا کردن آن زمانی است که جک آزاد و رها باشد. در این صورت به راحتی با دسته می توان آن را تکان داد.

 

جک تک ستون(موبایلی) بادی


جک تک ستون یا جک موبایلی، به شکل بادی و هیدرولیک می باشد. برای نصب دستگاه جک تک ستون بادی، باید هوای فشرده ی تامین شده توسط کمپرسور را، با منتقل کردن روغن به پیستون باعث حرکت جک به سمت بالا را دارد و جهت پایین کشاندن جک باید دکمه ی تخلیه هوا را به واسطه لوله بیرون کرد تا با منتقل شدن روغن، وزن آن کاهش یابد. لازم به ذکر است که برای نصب جک تک ستون بادی نیاز به تخیله 2 متری زمین می باشد. 

 

مزایای استفاده از جک تک ستون 

  1. عدم ایجاد فضای مزاحم
  2. ایمنی بالا به دلیل داشتن قفل کن اتوماتیک
  3. قابل حمل (در مدلهای موبیل جک)
  4. عملکرد با برق تک فاز و یا ۳ فاز
  5. کاربری و عملکرد راحت وآسان
  6. عدم نیاز به چال سرویس

 

 

تماس با ما

 
تهران- میدان هفت تیر– خیابان کریم خان زند- خیابان خردمند جنوبی – پلاک 2– طبقه پنجم– واحد 11
 
فکس: ۰۲۱۸۸۳۲۵۹۱۸
 
info@barmaun.com
 
وبسایت: barmaun.com


:: برچسب‌ها: قابل حمل , شستشوی ماشین , جک تک ستون بادی , پمپ هیدرولیک , روکش کروم , ضد زنگ ,
:: بازدید از این مطلب : 362
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 31 ارديبهشت 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : شرکت بازرگانی بارمان

چه گیاهانی از آهن سود می برند؟

 
سبزیجاتی که خاکهای با اسیدی متوسط ​​را ترجیح می دهند - معمولاً pH خاک 5.5 تا 6.5 - آهن بیشتری را نسبت به محصولاتی که شرایط کمی اسیدی را ترجیح می دهند و شامل شلغم، گوجه فرنگی، کدو و تربچه هستند ترجیح می دهند. کسانی که خاک های بسیار اسیدی را ترجیح می دهند، مثل تربچه و سیب زمینی شیرین، از خاک های غنی از آهن بیشتر لذت می برند.
 
 

موارد استفاده:

FERROUS آهن کلات ۶ درصد با یک فرمولاسیون کاملاً هوشمندانه است که از مواد اولیه با کیفیت و وارداتی توسط گروه تولیدی ZAEEM تولید و بسته بندی می گردد. عامل کلات این کود EDDHSA با پیوند اورتو-اورتو ۴.۸ می باشد که در مقایسه با آهن های موجود در بازار از قدرت جذب بیشتر و بهتری برخوردار است. باید بدانید از مهمترین ویژگی های این محصول وجود اسید فولویک ، اسید آمینه و نیتروژن در ترکیب آن است که قدرت و تاثیر آن را بر عملکرد محصول چند برابر می نماید. در ایران بدلیل بالا بودنpH خاک جذب آهن توسط گیاه با مشکل روبرو شده که این امر گیاه را با کمبود آهن مواجه می سازد. pH محلول +FERROUS به گونه ای تنظیم شده که با شرایط شیمیایی خاک های ایران کاملاً سازگار بوده و محیط خاک را برای جذب بهتر آهن فراهم می نماید.

 
 

مزایای کودهای پودری


کود پودری فروس پلاس کلات ۶ درصد با یک فرمولاسیون کاملاً هوشمندانه است که از مواد اولیه با کیفیت و وارداتی توسط گروه تولیدی ZAEEM تولید و بسته بندی می گردد.


• تسریع در تولید ماده کلروفیل و افزایش سبزینگی و شادابی گیاه
• افزایش ضخامت برگ و تولید بیشتر مواد غذایی درون گیاه
• کمک به توسعه مناسب ریشه و افزایش جذب مواد غذایی از خاک
• افزایش رشد رویشی و تعداد شاخ و برگ گیاهان
• بهبود فرآیند فتوسنتز و انتقال و ذخیره انرژی
• انحلال کاملاً ۱۰۰% و بارانی

نکته جالب توجه
 
کشاورزی سنتی عمدتاً از محیط‌های بدون خاک، سیستم‌های قطره‌ای، سیستم‌های کوددهی، سیستم‌های تصفیه و تصفیه آب درون خطی و قطره‌های چکه‌ای جبران‌کننده فشار استفاده می‌کند. بیشتر کودهای آلی سنتی در این سیستم ها به دلیل پودرهای غیر محلول و مایعات غلیظ که رسوب زیادی از خود به جا می گذارند و باعث لجن زیستی می شوند، در این سیستم ها کار نمی کنند. خبر خوش این که ما اکنون فناوری کوچک‌تر کردن پودرهایمان را داریم که به راحتی قابل حل هستند و حتی از فناوری برای انجام کارهای سرگرم‌کننده مانند کپسوله‌سازی آنزیمی نانو ذرات استفاده می‌کنیم.
 
تماس با ما
نشانی :
تهران - اشرفی اصفهانی - ابتدای جلال آل احمد - ساختمان سینا - پلاک۱۹۶ - طبقه ششم - واحد ۱۱
شماره تلفن :
۴۴۲۹۲۱۷۴


:: برچسب‌ها: مایعات غلیظ , کپسوله‌سازی آنزیمی , بهبود فرآیند فتوسنتز , تسریع در تولید ماده کلروفیل ,
:: بازدید از این مطلب : 341
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 31 ارديبهشت 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : شرکت بازرگانی بارمان

کولر آبی


همانطور که می دانید دغدغه همه ما در فصول گرم سال تهیه کولر آبی است برای فراهم کردن خنکی محل کار و زندگی نیاز اصلی و اساسی تبدیل می شود. در فصل تابستان به دلیل گرمایی که وجود دارد خصوصا در مناطق گرم و خشک، داشتن کولر آبی  جزو وسایل مهم و ضروری محسوب میشود. داشتن وسیله سرمایشی برای فضاهایی چون خانه، محل کار، باشگاه و … بسیاری از فضاهای دیگر بسیار مهم است تا افراد به راحتی بتوانند در محل های نام برده ساکن باشند.

 
 

مزایای کولر آبی

  • دارای قیمت مناسب
  • بازده سرمایش بالا
  • هزینه نصب و راه اندازی بسیار کم
  • کم مصرف بودن برق آن
  • تعمیر و نگهداری آسان
 
 

اجزای اصلی تشکیل‌دهنده‌ی کولر آبی

 
کولرهای آبی دارای ساختار متفاوتی از بادگیرهای باستانی است. به طور کلی، اجزای اصلی تشکیل‌دهنده‌ی یک کولر آبی به شرح زیر می‌باشند:
 

کانال خروجی:

کانال خروجی کولر که بین دریچه هوا و برزنت قرار دارد و در صورتی که در معرض مستقیم آفتاب نباشد، بازدهی کولر را افزایش می‌دهد و هوای خنک‌تری را وارد فضای خانه می‌کند.
 

کانال‌های داخلی:

همانطور که از نامشان پیداست، این کانال‌ها در داخل کولر و جلوی پروانه قرار می‌گیرند.

بدنه کولر-پارچه برزنتی:

یک پارچه‌ی برزنتی سالم می‌تواند انتقال لرزش‌های کولر به کانال خروجی جلوگیری نماید.
 

ناودان‌ها:

ناودان در واقع همان مسیر ورودی و توزیع آب روی درپوش‌های کولر است.
 

پولی کوچک و بزرگ:

پولی بزرگ و کوچک توسط یک تسمه به یکدیگر متصل می‌شوند. این تسمه، وظیفه‌ی انتقال نیروی مکانیکی تولید شده توسط الکتروموتور به محور فن را دارد. این نکته بسیار اهمیت دارد که پولی بزرگ با پولی کوچک در یک راستا قرار بگیرند.
 

شناور یا فلوتر:

شناور همواره میزان آب درون مخزن کولر را ثابت نگه می‌دارد.

 

فیوز:

فیوز وظیفه دارد تا از کولر در برابر خطرات الکتریکی از قبیل اضافه بار محافظت نماید.
 

جعبه ترمینال:

جعبه ترمینال به منظور ایجاد اتصالات مطمئن و عایق از بدنه فلز کولرهای آب بکار می‌رود.
 

الکتروموتور دو سرعته:

الکتروموتور دو سرعته وظیفه‌ی به چرخش درآوردن فن کولر آبی را بر عهده دارد.

 

واتر پمپ با پمپ آب:

از واتر پمپ به منظور انتقال آب از مخزن به بالای دیواره‌های کولر که محل قرار گرفتن پوشال‌ها و پدهای سلولزی است، استفاده می‌شود.
 

تسمه موتور:

تسمه موتور برای انتقال نیروی الکتروموتور به پولی‌های کوچک و بزرگ استفاده می‌شود. تسمه موتور یکی از مهم‌ترین قسمت‌های کولر آبی محسوب می‌شود که باید حتماً بررسی شود. هر گونه زائده‌ای در قسمت تسمه موتور می‌تواند منجر به پارگی و کاهش طول عمر آن شود.
 

ظرفیت کولر آبی


کولر آبی را بر اساس ظرفیت آنها شناسایی میکنند؛ شاید این جمله "کولر ما 5500 است "به گوشتان خورده باشد؛ منظور از این عبارت یعنی ظرفیت هوادهی کولر 5500 فوت مکعب در دقیقه است. ظرفیت کولرهای آبی تا 13000 نیز می رسد.
 

 

 

تماس با ما

آدرس : سه راه امین حضور – پاساژ محمد – طبقه همکف – پلاک ۲

واحد خدمات پس از فروش

۰۲۱-۲۶۶۴۲۳۵۹

واحد فروش

۰۲۱-۲۶۶۴۲۱۷۳

ایمیل : Hitema.co@gmail.com



:: برچسب‌ها: کانال خروجی کولر , پارچه‌ی برزنتی , فیوز , پدهای سلولزی , انتقال آب از مخزن ,
:: بازدید از این مطلب : 383
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 31 ارديبهشت 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : شرکت بازرگانی بارمان
ساک خرید

انواع ساک های خرید نقش اساسی در توزیع مواد در سراسر دنیا دارند. ساک ها محصولی را که نگهداری می کنند تقسیم، محافظت، حمل و نقل، ذخیره و می فروشند.بهتر است بدانید ساک وسیله ایست که از گذشته تا به الان جز کیف های پر کاربرد بشر بوده است . با گذشت سالها ساک ها برای حمل وسایل شخصی در سفر ها مورد استفاده بوده اند . اگر به سفر کوتاهی یا خرید میروید قاعدتا ساک کوچک تر را انتخاب می کنید . همچنین در صورت رفتن به سفر درون شهری مثل اردوهای علمی و تفریحی به سراغ یک ساک سبک تر و کوچکتر میروید .
 
 
انواع ساک دستی
 
ساک دستی معمولا در سه نوع زیر تولید می شوند که هر کدام خصوصیت های مخصوص به خود را دارند.
 
ساک پارچه ای
ساک کیسه ای یا نایلونی
ساک کاغذی
 
 


 
کیسه های خرید از چه چیزی ساخته شده اند؟
 
کیسه های خرید اغلب از کاغذ، جوت یا پلاستیک ساخته می شوند. کیسه های خرید اغلب قابل استفاده مجدد هستند، که ممکن است توسط خریداران برای مواد غذایی و غیره برای دوستی محیط زیست حمل شود.
 
پارچه نبافته
 
پارچه های نبافته بدون بافندگی یا بافندگی ساخته می شوند، اما در عوض با استفاده از فرآیند حرارتی یا شیمیایی، آن را مقرون به صرفه تر می کنند. این مزیت اصلی کیف‌های غیر بافته سفارشی و کیف است.
 
از آنجایی که آنها قیمت مناسب دارند، می توانید با هر خرید آنها را توزیع کنید یا آنها را به عنوان کیسه های قلابی پر از اقلام تبلیغاتی مارک دار تهیه کنید. همچنین، آنها را به اندازه کوچکتر فشرده می کنند و برای خرید سوپرمارکت عالی هستند.
 
ساک دستی پارچه ای 
 
ساک های دستی که توسط پارچه طراحی و تولید می شوند به دو دسته زیر تقسیم می گردد :
الیاف مصنوعی
الیاف طبیعی
 
ساک ها با الیاف طبیعی می‌توان به پارچه های کتان اشاره کرد که به دلیل طبیعی بودن آن ها مانع از آلودگی محیط زیست و به راحتی جذب محیط زیست می شوند. ساک های الیاف مصنوعی نیز می توان به پارچه های برزنتی (ساک برزنتی) و پارچه های سوزنی (Nonwoven fabric) جالب است بدانید پارچه های سوزنی به پارچه های دوست دار محیط زیست نیز شهرت دارند اشاره کرد. به این دلیل که بیش از ۸۰% این پارچه بصورت بازیافتی تهیه می‌گردد.

اطلاعات تماس

تهران، خیابان پاسداران، نبش کوهستان دوم، پلاک ۵۹۰، طبقه دوم واحد ۲
 تلفن: ۲۲۵۷۸۴۶۵-۰۲۱ _ ۲۲۵۷۸۴۶۶-۰۲۱
 فکس: 22578465


:: برچسب‌ها: ساک کاغذی , ساک پارچه ای , بافندگی , جذب محیط زیست , بازیافتی ,
:: بازدید از این مطلب : 378
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 31 ارديبهشت 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : شرکت بازرگانی بارمان

بهترین جنس برای شیرآلات معمولا از استیل عنوان شده است و معمولا جنس آنها از برنج با روکش کروم می باشد. استفاده از این نمونه شیر ها، بسیار آسان می باشد و به کمک یک دست، آب داخل این شیر قطع و وصل می شود.

کاربرد و مکان های مورد استفاده


مدارس
مساجد
پارک ها
مکان های عمومی
و…

 


 
 

تعمیر و نگهداری در مدل آبشار چگونه کار می کند؟

 
همچنین برای ارتقا محصول ، نسخه های بهتری منتشر می شود. تعمیر و نگهداری در محیط مشتری انجام می شود. تمام این فازها به یکدیگر آبشار می خورند که در آن پیشرفت مشاهده می شود که به طور مرتب به سمت پایین (مانند یک آبشار) از طریق مراحل جریان می یابد.
 

مزایای کنترل جریان آبشاری چیست؟

 
 
یکی از مزایای کنترل جریان آبشاری این است که این مشکل به حلقه ثانویه (کنترل جریان) محدود می شود و به طور موثر از حلقه کنترل اولیه حذف می شود. به عبارت ساده، پاسخ سوپاپ تحریف شده به جای چیزی که کنترل کننده سطح باید مدیریت کند، به «مشکل کنترل کننده جریان» تبدیل می شود.
 
 

مشخصات شیر آبگرمکن برنجی

 
  1.  یک خروجی آب
  2. جنس تنه از آلیاژ برنج
  3. جنس دسته از آلومینیوم 
  4.  ابعاد ۲*۳*۵ سانتی متر
  5.  وزن ۰.۰۵ گرم
  6. شلنگ آب ندارد
  7. دارای دسته با پوشش پی وی سی و مهره فولاد گالوانیزه مقاوم در برابر خوردگی
 

آیا می توان سیستم کنترل آبشاری را شکست داد؟

 
این بدان معنی است که می توان با قرار دادن کنترلر ثانویه در حالت اشتباه (خودکار) یک شیر آبسردکن آبشاری را شکست داد، همانطور که می توان با قرار دادن کنترلر در حالت دستی، هر سیستم کنترلی را شکست داد.
 

سیستم کنترل آبشاری چیست؟

 
بنابراین، یک سیستم کنترل آبشاری از دو حلقه کنترل فیدبک تشکیل شده است که یکی در داخل دیگری تو در تو قرار دارد: یک مثال بسیار رایج از کنترل آبشاری، موقعیت‌ دهنده سوپاپ است که سیگنال فرمان را از یک کنترل‌کننده فرآیند معمولی دریافت می‌کند و به نوبه خود برای اطمینان از شیر کار می‌کند. 
 


راه های ارتباطی

آدرس کارخانه

مجتمع صنعتی خاوران سایت فن آوران میدان کوثر خیابان میخک پلاک ۲۵۲۶




:: برچسب‌ها: خودکار , دو حلقه کنترل فیدبک , کنترل آبشاری , حالت دستی ,
:: بازدید از این مطلب : 344
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 30 ارديبهشت 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : شرکت بازرگانی بارمان

ایرواشر چیست؟

ایرواشر (Air washer) یکی از ساده ترین مکانیزم های خنک کاری در صنعت تهویه مطبوع می باشد. این سیستم مبتنی بر سرمایش تبخیری که می تواند جهت رطوبت زنی در دستگاه های هواساز یا هوارسان نیز به کار گرفته شود. آنها ترکیبی از مرطوب کننده و تصفیه کننده هوا هستند که در شرایطی که هوای داخل خانه خشک و آلوده است، یک آب و هوای ایده آل برای داخل خانه ایجاد می کند. 
 
 

تفاوت بین ایرواشر و تصفیه کننده هوا چیست؟

ایرواشر یک دستگاه 2 در 1 هستند، به این معنی که دو عملکرد را همزمان انجام می دهند. بر خلاف دستگاه تصفیه هوا، یک ایرواشر نه تنها هوا را تمیز می کند، بلکه هوا را نیز مرطوب می کند. بنابراین، یک ایرواشر عملکرد یک تصفیه کننده هوا و یک مرطوب کننده را در یک دستگاه ترکیب می کند.
 

ایرواشر برای استفاده در چه اماکنی مناسب تر است؟


این دستگاه بهتر است در اماکنی استفاده شود که فضای آن یک تکه است. یعنی فضای مورد نظر به پارت های مختلف تقسیم بندی نشده باشد.

 

برجسته ترین مزیت این سیستم چیست؟


اصلی ترین مزیت آن قیمت پایین آن در مقایسه با دیگر سیستم های تهویه مثل چیلر، روفتاپ پکیج، داکت اسپلیت و غیره است. علت آن هم این است که سیستم سرمایش آن ساده بوده و مثل این دستگاه هایی که نام برده شد دارای کمپرسور نیست.

 

 

کاربردهای رایج ایرواشر (Air washer)

یکی از کاربردهای ایرواشر (Air washer) در صنایع است، دلیل نیاز به رطوبت در محیطهای صنعتی ایجاد شرایط مناسب برای بهره ­برداری بهتر می­ باشد.همچنین در تولید منسوجات و جاهایی که رطوبت هوا در کیفیت تولید اهمیت زیادی دارد ایرواشر رطوبت لازم را در فصول خشک تأمین می ­کند. در شرایط رطوبت­ زنی ایرواشر، شبیه برج خنک ­کننده عمل می ­کند.
 

گرمایش ایرواشر

برای سیستم گرمایش ایرواشر ، چندین کویل آب گرم درون آن تعبیه می شود که در فصل سرد ، بخار داغ و یا آبگرم ارسالی از طرف دستگاه بویلر موتورخانه و یا پکیج ، در آن جریان یافته و فن گریز از مرکز ، با دمیدن هوا از سطح لوله های کویل ، باعث گرم شدن هوا می شود. 
 
 

سرمایش ایرواشر

سیستم سرمایش ایرواشر با هواساز متفاوت است. در هواساز آب توسط دستگاه چیلر سرد می شود و به کویل های آب سرد هواساز ارسال می شود ، این بار هوا سرد می شود. 
 
 

نشانی :

آرژانتین خیابان بیهقی خیابان هشتم شرقی پلاک ۳ طبقه دوم

تلفن :

88874741,2 - 88659458,9

فکس :

88659458

ایمیل :

info@tahvienovin.com , sales@tahvienovin.com



:: برچسب‌ها: قیمت پایین , نیاز به رطوبت , کمپرسور , روفتاپ پکیج , برج خنک ­کننده ,
:: بازدید از این مطلب : 369
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 30 ارديبهشت 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : شرکت بازرگانی بارمان

سیستم VRF چیست؟


VRF که مخفف جریان مبرد متغیر است، تنها از اوایل دهه 2000 در ایالات متحده در دسترس بوده است. VRF به دلیل بهره وری انرژی برتر و توانایی ارائه بازگشت سریع سرمایه در بسیاری از برنامه ها شناخته شده است. چه یک پیمانکار HVAC، یک سازنده یا یک پیمانکار مکانیکی باشید.

ساختار کلی سیستم VRF

جالب است بدانید این سیستم به دو مدل یونیت داخلی و خارجی تقسیم می شود. یونیت داخلی(هوارسان) در فضای داخل ساختمان و یونیت خارجی(تشکیل شده از کندانسور و کمپرسور) در خارج از ساختمان، محیط باز نصب می شود.
 


 
 
حقایق فناوری VRF HVAC
 
  •  سیستم های VRF گرمایش و سرمایش همزمان را فراهم می کنند.
  • یک سیستم تهویه مطبوع VRF می تواند مناطق یا اتاق های مختلف یک ساختمان را به طور همزمان گرم و خنک کند. اگر سیستم VRF مناسب انتخاب شود، ساکنان ساختمان می‌توانند تنظیمات دما را مطابق با ترجیحات شخصی خود سفارشی کنند.
  • VRF فقط در برنامه های تجاری قابل استفاده است.
  • تجهیزات VRF را می توان در ارتباط با طیف گسترده ای از محصولات گرمایش و سرمایش استفاده کرد. این بدان معناست که یک سیستم VRF را می توان برای رفع نیازهای کنترل آب و هوا در یک خانه تک خانواده کوچک تا یک ساختمان تجاری بلند مرتبه سازی کرد.
  • سیستم های VRF با حجم بسیار کم کار می کنند.
  • برخلاف برخی از فناوری‌های قدیمی HVAC، سیستم‌های VRF بسیار بی‌صدا هستند. نصب سیستم VRF مزیت افزوده کاهش صدای محیط را در داخل و خارج ساختمان دارد.
  • نصب سیستم های VRF آسان است.
  • از آنجایی که تجهیزات VRF وزن بسیار کمتری نسبت به تجهیزات کانالی دارند، نصب یک سیستم VRF آسان تر است و به تلاش فیزیکی کمتری نسبت به یک سیستم HVAC سنتی نیاز دارد.

 

  از معایب سیستم VRF می‌توان به این مورد اشاره کرد که در منطق خیلی سرد باید از یک سیستم گرمایشی مکمل هم استفاده کرد.
 

 نکته حرفه ای


نصب VRF فقط باید توسط متخصصانی انجام شود که بر اساس نوع سیستم VRF در حال اجرا، آموزش دیده و گواهینامه دریافت کرده اند.
 
اطلاعات تماس

آدرس : تهران – میدان آرژانتین – خیابان بیهقی – خیابان هشتم شرقی – پلاک ۳ – طبقه دوم

ساعت کاری:‌ ۹ الی ۵ بعدازظهر

شماره تماس ۱ : ۸۸۸۷۴۷۴۱
شماره تماس ۲ : ۸۸۸۷۴۷۴۲
واتس آپ : ۷۳۳۹۴۱۴-۰۹۳۰
تلفن همراه : ۷۳۳۹۴۱۴-۰۹۳۰



:: برچسب‌ها: یونیت داخلی , نصب VRF , سیستم گرمایشی مکمل , تجهیزات کانالی ,
:: بازدید از این مطلب : 368
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 30 ارديبهشت 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : شرکت بازرگانی بارمان

ایرواشر چیست؟

 
ایرواشر دستگاه های دو در یک هستند. آنها ترکیبی از مرطوب کننده و تصفیه کننده هوا هستند که در شرایطی که هوای داخل خانه خشک و آلوده است، یک آب و هوای ایده آل برای داخل خانه ایجاد می کند. در طول مرطوب‌سازی، آلاینده‌ها از هوا شسته می‌شوند و تنها هوای تمیز و مرطوب‌ شده در همان زمان به اتاق باز می‌گردد.
 
 
 

تفاوت بین ایرواشر و تصفیه کننده هوا چیست؟

 
ایرواشر یک دستگاه دو در یک هستند، به این معنی که دو عملکرد را همزمان انجام می دهند. بر خلاف دستگاه تصفیه هوا، یک ایرواشر نه تنها هوا را تمیز می کند، بلکه هوا را نیز مرطوب می کند. بنابراین، یک ایرواشر عملکرد یک تصفیه کننده هوا و یک مرطوب کننده را در یک دستگاه ترکیب می کند.
 

علائم ناشی از هوای ضعیف

خستگی
خواب بد
مشکل در تمرکز
غشاهای مخاطی خشک
چشم های تحریک شده
سرفه خشک
سیستم ایمنی ضعیف شده
 

کاربردهای رایج ایرواشر (Air washer)

 
یکی از کاربردهای ایرواشر (Air washer) در صنایع است، دلیل نیاز به رطوبت در محیطهای صنعتی ایجاد شرایط مناسب برای بهره ­برداری بهتر می­ باشد.همچنین در تولید منسوجات و جاهایی که رطوبت هوا در کیفیت تولید اهمیت زیادی دارد ایرواشر رطوبت لازم را در فصول خشک تأمین می ­کند. در شرایط رطوبت­ زنی ایرواشر، شبیه برج خنک ­کننده عمل می ­کند.
 
 

 

عملکرد ایرواشر دو حالته می باشد:

حالت سرمایشی


برای عملکرد بهتر ایرواشر در فصل تابستان از ورودی‌های بیشتری استفاده می‌شود و حتما باید هوای تازه وارد دستگاه شده تا رطوبت کمتری ایجاد کند. به دلیل قدرت بالای فن باید دریچه‌های ورودی هوا استاندارد بوده تا بازدهی بیشتری داشته باشند. سیستم سرمایش این دستگاه به صورت تبخیری (شبیه کولر آبی) بوده که در واقع همراه سرمایش میزان رطوبت را افزایش می‌دهد، به همین علت این دستگاه برای مناطق مرطوب مناسب نیست.

 

حالت گرمایشی


عملکرد ایرواشر در مود زمستانی (حالت گرمایشی)  در ابتدا به وسیله موتورخانه و یا پکیج، آبی که دمای آن افزایش داده شده است به سمت کویل گرمایشی منتقل می‌شود، سپس آب گرم درون کویل جریان یافته و هوایی که درون دستگاه قرار دارد بر روی سطح کویل کشیده شده و دمای آن افزایش می‌یابد، در این حین همزمان دمای آب درون کویل نیز کاهش یافته که در این مرحله آب به وسیله لوله برگشت به درون موتورخانه یا پکیج برگشت داده می‌شود، این سیکل همواره در جریان بوده تا درون کویل آب گرم به صورت مستمر وجود داشته باشد؛ حال درون دستگاه هوا گرم بوده که به وسیله فن به درون کانال کشی و از آنجا به محیط دمیده می‌شود.

 

 

نشانی :

آرژانتین خیابان بیهقی خیابان هشتم شرقی پلاک ۳ طبقه دوم

تلفن :

88874741,2 - 88659458,9

فکس :

88659458

ایمیل :

info@tahvienovin.com , sales@tahvienovin.com

 

 



:: برچسب‌ها: تصفیه کننده هوا , محیطهای صنعتی , موتورخانه , مناطق مرطوب ,
:: بازدید از این مطلب : 376
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 4 ارديبهشت 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : شرکت بازرگانی بارمان

اسپلیت داکتینگ چیست؟

برای سهولت شما، ما داکت اسپلیت را عرضه می کنیم، که یک لوله مجرای دو جداره است که به دو قسمت تقسیم می شود که به صورت عمودی با دو اتصال کابل و یک کوپلر نیز تقسیم می شود، تا به شما امکان می دهد کابل های موجود را بپیچید و از آن محافظت کنید. این برای سیم کشی از طریق ماشین آلات یا ساختمان ها نیز مفید است.

 

 

چرا کانال های اسپلیت زبانه و شیار؟

طراحی منحصر به فرد زبانه و شیار صنعت را در ارائه راه حلی قوی و سفت و سخت برای شرایط تعمیر کانال هدایت می کند. طراحی به هم پیوسته اجازه می دهد تا بخش های کانال اسپلیت به صورت تکان خورده و کنار هم قرار گیرند.

 

داکت اسپلیت چگونه کار می کند؟

هوای گرم اتاق به سمت بالا می وزد و توسط سیم پیچ ها جذب می شود. به جای یک واحد داخلی مرکزی که توسط مجرای طولانی متصل شده و هوای گرم و خنک را به عقب و جلو منتقل می کند، یک سیستم مینی اسپلیت واحدهای کوچکی را مستقیماً در هر اتاق قرار می دهد که هوای گرم را به داخل می کشد و آن را به عنوان هوای سرد به بیرون می فرستد.

 

اجرا، نصب و سرویس داکت اسپلیت چگونه است؟


باید بدانید نصب داکت اسپلیت باید حتما توسط متخصصین فنی انجام شود و قبل از اقدام به نصب آن هم باید زیرسازی‌های لازم آن متناسب با محیط موردنظر انجام شوند و هزینه نصب داکت اسپلیت و زیرسازی‌های لازم محاسبه شود. نکات مهم برای نصب داکت اسپلیت که باید توجه کنید عبارتند از:

اجرای کانال تهویه عایق دار (متعلقات اجرای کانال تهویه)
اجرای لوله‌های مسی به همراه عایق با قطر و ضخامت مناسب برای رفت و برگشت مبرد
اجرای کابل کشی‌های لازم بین یونیت داخلی و خارجی و اجرای کابل قدرت دستگاه
اجرای لوله‌های درین برای انتقال آب چگالیده شده به خارج از محیط تهویه شونده
نصب شاسی روی سقف برای آویختن دستگاه به آن

 

طرز کار داکت اسپیلت

 

در داکت اسپلیت های ساده از کمپرسور های روتاری On/Off  استفاده شده است.نحوه عملکرد این کمپرسور ها به این صورت می باشد که هرگاه دمای اتاق به مقدار مورد نظر برسد ، کمپرسور خاموش شده و با بالا رفتن دما مجدد کمپرسور استارت می شود.

 

تفاوت پمپ حرارتی و سیستم اسپلیت چیست؟

پمپ های حرارتی به جای تولید گرما، گرما را حرکت می دهند و بازده انرژی قوی تری را ممکن می سازند. پمپ های حرارتی دارای انرژی الکتریکی هستند، بنابراین مصرف سوخت کمتری نسبت به سیستم های اسپلیت سنتی دارند. سیستم های اسپلیت امکان دستکاری اتاق فردی و تنظیم مداوم با کنترل خودکار گرما و سرما را فراهم می کند.

 

اسپلیت داکت AC چیست؟

AC های بدون کانال (همچنین به آن ها "مینی اسپلیت AC" نیز گفته می شود) به همان روشی که سیستم تهویه مطبوع مرکزی کار می کند - فقط بدون کانال ها کار می کند. ... AC های بدون کانال هوای سرد را مستقیماً به یک اتاق/منطقه ای که خنک می کند می دمند (بدون کانال) AC های مرکزی هوای سرد را به شبکه ای از کانال های هوا می دمند که در آن در سراسر خانه پخش می شود.

 

مزایای استفاده از اسپلیت

مقرون به صرفه (هزینه های جاری)

راه حل زیبایی شناسی

پر سر و صدا نیست 

صرفه جویی در مصرف انرژی

طول عمر عالی

هوای داخل خانه سالم

ارزش ملک را افزایش می دهد

 

نکته پایانی

داکت اسپلیت نسبت به چیلرها و سیستم‌های گرمایشی و سرمایشی مرکزی که در ساختمان‌های مسکونی بزرگ، اداری و تجاری نصب می‌شوند، به تعمیر و نگهداری کمتری احتیاج دارد و در نتیجه هزینه‌ی زیادی هم برای این کار نیاز ندارد. اما این نکته را برای سرویس داکت اسپلیت باید رعایت شود، شستشوی فیلتر پشت دستگاه و مبدل‌های اواپراتور و کندانسور آن هم هر چند سال یک بار است.

 

 

اطلاعات تماس

آدرس : تهران – میدان آرژانتین – خیابان بیهقی – خیابان هشتم شرقی – پلاک ۳ – طبقه دوم

ساعت کاری:‌ ۹ الی ۵ بعدازظهر

شماره تماس ۱ : ۸۸۸۷۴۷۴۱
شماره تماس ۲ : ۸۸۸۷۴۷۴۲
واتس آپ : ۷۳۳۹۴۱۴-۰۹۳۰
تلفن همراه : ۷۳۳۹۴۱۴-۰۹۳۰



:: برچسب‌ها: سیم کشی , کمپرسور , لوله‌های مسی , اجرای کابل کشی‌ , ,
:: بازدید از این مطلب : 388
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 4 ارديبهشت 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : شرکت بازرگانی بارمان

شیرآلات

شیر وسیله ای است که جریان یک سیال (گازها، مایعات، جامدات سیال، یا دوغاب ها) را با باز کردن، بستن یا تا حدی مانع معابر مختلف تنظیم، هدایت یا کنترل می کند. شیرها از نظر فنی اتصالات هستند، اما معمولاً به عنوان یک رده جداگانه مورد بحث قرار می گیرند. در یک دریچه باز، سیال در جهتی از فشار بالاتر به فشار پایین تر جریان دارد.

 

 

 

ساده ترین، و بسیار باستانی، شیر به سادگی یک فلپ آزادانه لولا است که نوسان پایین برای جلوگیری از جریان مایع (گاز یا مایع) در یک جهت است، اما توسط جریان خود را تحت فشار قرار دادند زمانی که جریان در حال حرکت در جهت مخالف است. این یک دریچه چک نامیده می شود، چرا که از جریان در یک جهت جلوگیری یا «چک» می کند. شیرهای کنترل مدرن ممکن است فشار یا جریان پایین دست را تنظیم کنند و بر روی سیستم های اتوماسیون پیچیده عمل کنند.

 

بهبود کارایی شیر کنترلی


در داخل بدنه شیر ، طراحی اکچویتور غالباً با یک پیستون است یا یک دیافراگم. طرح پیستون به طور معمول شیر کوچکتر و جمع و جوری را ارائه می دهد که سبک تر و راحت تر از طرح های دیافراگم است. اکچویتور ها معمولاً از فولاد ضد زنگ یا پلی فنول سولپید (PPS) ساخته می شوند که یک پلاستیک مقاوم در برابر مواد شیمیایی است. اکچویتور توسط هد کنترل کننده یا پوزیشنر قرار می گیرد.

 

تنوع شیرآلات

شیرها به طور گسترده ای در فرم و کاربرد متفاوت است. اندازه ها به طور معمول از ۰٫۱ میلی متر تا ۶۰ سانتی متر را در بر می گیرد. دریچه های مخصوص می توانند قطری بیش از ۵ متر داشته باشد. 

 

هزینه های شیر از دریچه های یک بار مصرف ارزان قیمت ساده گرفته تا دریچه های تخصصی که هزاران دلار آمریکا در هر اینچ قطر شیر هزینه دارد.

 

شیر فشاری پمپی مناسب شیر مایع آبسردکن معمولا  برای مدارس و مسجد و همچنین شیر دستگاه آبسرد کن

 

از این شیر می توان هم برای دستگاه آب سرد کن خیابان  و هم برای سیستم مایع دستشویی ادارات و مساجد استفاده کرد.

 

جالب است بدانید آبسرد کن ها، یکی از مهم ترین دستگاه های تامین آب سرد  و گرم در مکان های پر تردد همچون فروشگاه ها، مدارس، پاساژ ها و… می باشند. همچنین باید این نکته لازم به ذکر است که شیر این آبسرد کن ها یکی از قسمت های مهم این دستگاه است که به علت استفاده زیاد از آن ها باید بسیار بادوام بوده و از کیفیت خوبی نیز برخوردار باشند که مانع هر گونه آسیب و شکستگی شوند.

 

آدرس کارخانه

مجتمع صنعتی خاوران سایت فن آوران میدان کوثر خیابان میخک پلاک ۲۵۲۶



:: برچسب‌ها: جریان یک سیال , سیستم های اتوماسیون , شیرهای کنترل مدرن , پلاستیک مقاوم ,
:: بازدید از این مطلب : 428
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 4 ارديبهشت 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : شرکت بازرگانی بارمان

شیلدها می توانند مانند  ماسک معمولی محافظت کنند؟

 

اگر چه برخی از ایالات سپر صورت به عنوان یک جایگزین برای ماسک پارچه ذکر شده است،استفاده از شیلد صورت به جای پوشش صورت توصیه نمی شود. شیلد صورت برای جلوگیری از پرتاب قطرات به صورت، چشم، دهان و بینی ,مناسب برای بیمارستان ها ، ادارات ، شرکت ها همچنین قابل شستشو و استفاده چند باره می باشد

 

آیا سپر صورت جایگزین ماسک صورت می شود؟

 

در حالی که سپرها ممکن است در گرما احساس راحتی بیشتری کنند، در این زمان جایگزینی قابل دوام برای ماسک ها نیستند. این موضوع برخی بحث ها را در میان جامعه پزشکی برانگیخته است، اما به سادگی داده های کافی وجود ندارد که بدانیم آیا سپرهای پوشیده شده توسط خود مؤثر هستند یا خیر.

 

دستورالعمل استفاده از شیلد صورت


بعد از خرید شیلد صورت را از بسته بندی خارج کرده ، کش آن را از روی لیبل برداشته ، فوم را روی پیشانی گذاشته و کش را پشت سر ثابت کنید.

 

نحوه تمیز کردن


باید برای تمیز کردن از دستمال یا پنبه های آغشته به محلول های ضد عفونی کننده بسته به نوع و محل مصرف می توان استفاده نمود. برای محیط های معمولی اکثرا از ضدعفونی کننده های پایه الکل استفاده می شود و مراکز و مکان های آلوده تر از محلول های قوی تر. لازم به ذکر است  در صورت دسترسی و امکان، پس از تمیز کردن می توان از دستگاه اشعه ماورای بنفش برای ضد عفونی بهره برد.

 

شرایط نگهداری و هشدارها


از خم کردن و فشار آوردن به محصول خودداری شود.
از انبارش تحت فشار پرهیز گردد.
کاور پس از هر بار استفاده با مواد ضدعفونی کننده، تمیز گردد.
نکته قابل ذکر در خصوص شیلدهای محافظ صورت آن است که باید بدانیم این شیلدها مانع از ورود گازهای سمی به بدن نمی گردد.

 

 بهترین سپر صورت یا ماسک است؟

 

در مطالعه مشخص شد که سپر صورت قرار گرفتن در معرض استنشاق کارگر را در عرض ۱۸ اینچ سرفه ۹۶ درصد کاهش داده است. آنها همچنین می توانند ثابت کند که به مراتب راحت تر و راحت تر توسط مردم پوشیده می شود زمانی که در مقایسه با ماسک صورت است که ممکن است محدود کننده و ناراحت کننده زمانی که برای ساعت های بسیار طولانی استفاده می شود.

 

تماس با ما

phone (4)

شماره های تماس :

تلفن کارخانه : ۷۶۴۴۰۰۶۵-۰۲۱

کدپستی : ۱۹۵۸۸۴۳۹۱۴



:: برچسب‌ها: استنشاق , شیلد محافظ , پنبه , اشعه ماورای بنفش ,
:: بازدید از این مطلب : 388
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 4 ارديبهشت 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : شرکت بازرگانی بارمان

درباره هیتما

 
برند هیتما برای اولین بار 25 سال قبل در کشور ایتالیا به ثبت رسید و با تولید سیستم های سردکننده و تهویه مطبوع شروع به کار کرد. همچنین با پشرفت این کمپانی و فروش محصولات با این برند در کشور ایتالیا و استقبال و رضایتمندی مشتریان، صادرات سیستم های سردکننده و تهویه مطبوع با برند هیتما به کشورهای دیگر آغاز گردید. از ویژگی های محصولات نمایندگی رسمی هیتما، طراحی منحصر به فرد و راندمان بالای این محصول و خدمات پس از فروش گسترده آن باشد.
 
 
 
 
تهویه مطبوع که اغلب به اختصار A/C یا AC است، فرایند از بین بردن گرما و کنترل رطوبت هوا در یک فضای محصور برای رسیدن به یک محیط داخلی راحت تر با استفاده از «کولرهای تهویه مطبوع» نیرو یافته یا انواع روش های دیگر از جمله خنک کننده منفعل و خنک کننده تهویه است. تهویه مطبوع عضوی از خانواده سیستم ها و تکنیک هایی است که گرمایش، تهویه، و تهویه مطبوع را فراهم می کنند
 

سیستم های مرکزی مجرای

 
جالب است بدانید تهویه مطبوع مرکزی سیستم اسپلیت شامل دو تبادل کننده حرارتی، یک واحد خارج (کندانسور) است که گرما از آن به محیط و یک تبادل کننده حرارتی داخلی (واحد فن کویل، واحد حمل هوا، یا تبخیر کننده) با مبرد لوله ای که بین این دو در گردش است رد می شود. سپس FCU به فضاها متصل می شود تا توسط  مجرای تهویه خنک شود.
 

سیستم های مینی انشعاب و چند انشعابی

 
اواپوراتور، واحد سرپوشیده، یا ترمینال، سمت یک تهویه مطبوع از نوع انشعابی بدون مجرای
سیستم های Ductless (اغلب مینی تقسیم، هر چند در حال حاضر مجرای تقسیم مینی) به طور معمول عرضه هوای تهویه شده و گرم به یک یا چند اتاق از یک ساختمان، بدون مجرای و در شیوه ای غیر متمرکز است.
 

 

تماس با ما

آدرس : سه راه امین حضور – پاساژ محمد – طبقه همکف – پلاک ۲

واحد خدمات پس از فروش

۰۲۱-۲۶۶۴۲۳۵۹

واحد فروش

۰۲۱-۲۶۶۴۲۱۷۳



:: برچسب‌ها: خدمات پس از فروش , کنترل رطوبت هوا , تهویه مطبوع , سیستم های سردکننده ,
:: بازدید از این مطلب : 334
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 1 ارديبهشت 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : شرکت بازرگانی بارمان

سولفات کود پتاس چیست؟

 

سولفات پتاس یا سولفات پتاس (S.O.P) که سولفات پتاسیم نیز نامیده می شود، والبته سولفات پتاسیم یک ترکیب معدنی با فرمول K2SO4، یک جامد محلول در آب سفید است. معمولاً در کودها استفاده می شود و هم پتاسیم و هم گوگرد را تأمین می کند.

 

تجزیه و تحلیل سولفات کود پتاس

 

هم سولفات پتاس دانه ای و هم پودری که 50 درصد پتاس و 18 درصد گوگرد به محصولات می دهد.

 

سولفات گرانول پتاس:

 

پتاسیم به عنوان K2O: 50٪ حداقل

گوگرد (S): 18% حداقل

کلرید: حداکثر 1.5 درصد

رطوبت: حداکثر 0.5٪

شکل ظاهری: گرانول قهوه ای سفید.

 

این کود پودری سولفات پتاسیم دارای کلرید کم (1.5٪ حداکثر) و دارای شاخص نمک پایین، کمتر از نصف موریات پتاس (M.O.P) هستند.

 

فواید محلول در آب سولفات پتاس

 

  • سطح پتاسیم بالا.
  • مناسب برای محصولات با نیاز به گوگرد بالا و کلرید کم.
  • آسان برای بسته بندی، بارگیری، حمل و نقل و ذخیره سازی

 

 

چگونه کود سولفات پتاسیم را مخلوط می کنید؟

 

وزن کل توصیه شده سولفات پتاسیم 0-0-50 محلول Down To Earth را با آب به میزان حداکثر 1 پوند در هر گالن آب مخلوط کنید. این محلول غلیظ را با حجم کل آب لازم برای پوشش مخلوط کنید. برای نگه داشتن محلول رقیق شده در حالت سوسپانسیون، به هم زدن ادامه دهید.

 

 

چه زمانی باید سولفات پتاسیم مصرف کنم؟

 

استفاده غالب از سولفات پتاسیم به عنوان کود است. K2SO4 حاوی کلرید نیست، که می تواند برای برخی از محصولات مضر باشد. سولفات پتاسیم برای این محصولات ترجیح داده می شود که شامل تنباکو و برخی میوه ها و سبزیجات است.

 

کاربرد کشاورزی کود سولفات پتاسیم پودری:

سولفات پتاسیم از کاربردهای بسیاری در کشاورزی برخوردار بوده به طوری که بیش از 65 درصد از این ماده در سال 1987 مورد نیاز کشاورزی بود. در کشاورزی از سولفات پتاسیم به عنوان نوعی عامل تاثیر گذار در رشد و کیفیت محصولات به کار برده می شود و در دو نوع پودری و گرانول استفاده می گردد. نوع گرانولی آن دارای مصارف بالایی در کشاورزی است.

سولفات پتاسیم از آنجایی که با محصولات نیتروژنی مشکل به وجود می آورد اما از نقش به سزایی در تولید مواد غذایی از خود داشته به طوری که به عنوان یکی از مهم ترین مواد در کشاورزی مورد استفاده قرار داده می شود. این ماده همچنین از فواید بالایی در تولید پروتئین، قند، نشاسته و افزایش فعالیت فتوسنتز و آنزیم برخوردار می باشد.

 

افزایش ضخامت دیواره ساقه باعث ماندگاری در برابر شرایط جوی شده و از تنش درختان در برابر طوفان، باران، تگرگ و باد جلوگیری خواهد کرد. این ماده همچنین تاثیر به سزایی در رشد محصولات از جمله بادام، برنج، گندم، بادام زمینی و پنبه از خود دارد.

 

تماس با ما

نشانی :
تهران - اشرفی اصفهانی - ابتدای جلال آل احمد - ساختمان سینا - پلاک۱۹۶ - طبقه ششم - واحد ۱۱
شماره تلفن :
۴۴۲۹۲۱۷۴


:: برچسب‌ها: سولفات پتاسیم , گوگرد , پتاسیم بالا , میوه ها و سبزیجات , کشاورزی ,
:: بازدید از این مطلب : 405
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 1 ارديبهشت 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : شرکت بازرگانی بارمان

لوله پی وی سی چیست و چگونه تولید می شود؟

 

جالب است بدانید یکی از جهانی ترین و همه کاره ترین انواع لوله های پلاستیکی، لوله های PVC بیش از 80 سال است که مورد استفاده قرار می گیرند و کاربردهای زیادی را در بخش های مختلف بازار در سراسر جهان ارائه می دهند. در مقایسه با لوله های فلزی، لوله  PVC فوق العاده قوی و بادوام هستند، با مقاومت کامل در برابر خوردگی و با خطر کمی برای تسلیم شدن در برابر انبساط یا انقباض حرارتی. مقرون به صرفه و مستحکم، این لوله ها در اندازه های مختلف با طیف وسیعی از اتصالات موجود هستند و بسته به نوع پی وی سی می توانند برای کاربردهای آب گرم یا سرد استفاده شوند.

 

 

لوله پی وی سی برای چه مواردی استفاده می شود؟

 

لوله های پی وی سی معمولا برای تولید لوله های فاضلاب، شبکه های آب و آبیاری استفاده می شود. لوله های پی وی سی با داشتن خواص بسیار طولانی مدت، نصب آسان، سبک وزن، قوی، بادوام و به راحتی قابل بازیافت هستند، و آنها را مقرون به صرفه و پایدار می کند. سطح صاف لوله های پی وی سی همچنین به دلیل مقادیر کمتر اصطکاک نسبت به لوله های ساخته شده از مواد دیگر مانند چدن یا بتن، جریان آب را سریع تر می کند. 

 

لوله های پی وی سی چگونه ساخته می شوند؟

 

لوله های پی وی سی با اکستروژن مواد خام PVC تولید می شوند و به طور کلی مراحل مشابه عملیات اکستروژن لوله را دنبال می کنند:

 

تغذیه گلوله / پودر مواد خام در اکسترودر دو پیچ پی وی سی

ذوب و گرمایش در مناطق متعدد اکسترودر

اکسترود کردن از طریق قالب برای شکل دادن به یک لوله

  

 

مزایای لوله PVC به شرح ذیل می‌باشد:

 

• مقاومت در برابر خوردگی

• مقاومت شیمیایی بالا

• مدول  الاستیسیته ی بالا و انعطاف پذیری

• استحکام کششی بلند مدت

• نسبت استحکام به وزن بالا، وزن سبک

• اتصالات آب بند

• مقاومت در برابر سایش/خراش

• استحکام ضربه

• مقدار زبری پایین

• مقاومت در برابر شعله

 

سخن آخر

لوله های PVC که در بین مردم با نام لوله های پلیکا شناخته می شوند،خوشبختانه امروزه استفاده های متفاوتی در صنایع مختلف بخصوص ساختمان سازی دارند. لوله های پلیکا با ترکیبات متنوع برای کاربردهای مختلف در بازار تولید می شوند. برای اطلاعات بیشتر می توانید با ما در تماس باشید.

دفتر مرکزی تهران :ايران – تهران – خيابان آفريقا – بلوار مينا – پلاك ۱۸

تلفن : ۵۰ خط – ۶۰ ۲۰ ۲۰ ۸۸ (۲۱ ۹۸+)

فکس: ۸۱ ۲۰ ۲۰ ۸۸ (۲۱ ۹۸+)

همراه: ۹۷۲۸ ۱۴۴ ۰۹۱۲ (۹۸+)



:: برچسب‌ها: مواد خام PVC , مقاومت در برابر خوردگی , الاستیسیته ی بالا , مقاومت در برابر سایش ,
:: بازدید از این مطلب : 392
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 1 ارديبهشت 1401 | نظرات ()